Monday, July 09, 2012

Tillbaka

Det här var svårare än vad jag hade trott. Trodde jag skulle kunna skriva regebundet igen, men tiden räcker tydligen inte till. Nu har det mesta lugnat ner sig, så jag hoppas att jag ska hinna med att skriva lite mera.

Vad har hänt de senaste månaderna. Här i Korat har det hänt ganska mycket. Det har varit guvernörs val, regn perioden har börjat, mängder av restauranger har öppnats och stängt. För er som saknar västerländsk mat när ni besöker Korat behöver inte oroa er längre. Ett ställe som heter Korat Chef har öppnat upp sin lilla shop och maten är kanon. De säljer färskt bröd, pajer m.m. även frusen mat som funkar kanon att tina upp. Helt klart värt ett beök när det kurrar i magen.

Vet inte om jag har några läsare kvar, men jag kör på som vanligt. Ska verkligen förska att uppdaterar den lite oftare.
 


No comments: